sandraishere! hahahah

Hej! Igår till idag var jag med Emme=) Hon sov här men har precis åkt hem.  Vi har haft superskojXD Vi har badat, det var kallt men det funkade :P  och så har vi tagit roliga kort^^ mm.
Vi fick två telefonsamtal från Anton mitt i natten^^
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag men jag kommer väl på något ;)
Aja ska kila och leka lite med min hund nu <3

tjingeling:D

Idag var jag med Emme och Agnes :) Vi kollade på film (Y)
Imon ska jag va med Amanda hon ska sova hos mig =)
Vet inte vad jag ska göra resten av veckan men förhoppningsvis dyker det upp ngt kul.

piss regn!

Det blir inget liseberg för oss idag pga regn :/

hallå!

Jag har tråkigt! Är ensam hemma och passar hunden och har inget att göra. kom och håll mig sällskap någon?
Jag får väl kolla på en film eller ngt. Jag började kolla på friday the 13th men den var läskig så jag stängde av, vill inte se på läskiga filmer själv:O

Aja imon blir det förhoppningsvis Lotta på Liseberg (Y) så kolla på tv ni kanske ser mig ;) haha!

only hope

So I lay my head back down
And I lift my hands
and pray to be only Yours
I pray to be only Yours
I know now you're my only hope

Sol?

Jag vill ha sol så att man kan sola och bada igen!

Aja har inte så mkt tid att skriva för jag ska snart på kalas hos mormor och jag har inte gjort mig iordning så jag måste kila och göra det nu!

Grattis mormor!

Hemma från Strömstad.

Strömstad med tjejerna har varit super kul! :D  I måndags när vi åkte så tog vi bussen dit och såklart så var den full så vi kunde inte sitta brevid varandra men efter en timma så skulle några av så vi tog deras säten. resan tog väl totalt ca 3 timmar. När vi kom fram så gick vi till vandrarhemmet  som inte låg så långt från stationen. Vi fick rum 3, och våra sängar var våningssängar (Y) haha.  Jag och Amanda sov på dom övre sängarna och Emme sov under mig och Agnes sov under Amanda.  När vi packat upp våra saker så gick vi lite vid hamnen och så gick vi och kollade på dom två husen där agnes bodde när hon var liten. =)

På tisdagen så åkte vi till Sydkoster, vädret var halv bra. Det blåste ganska så mkt och det var målnigt men det var inte så kallt. När vi kom fram med båten som tog ca en halvtimma att åka så letade vi upp ett par klippor där vi satte oss och prata mm. Sen skulle vi gå och kolla lite så vi följde havet runt ön, vi gick kanske en femtedel av ön :P  Och det var inte det lättaste eftersom vi gick i motvind hela vägen. Vi gick till den lilla hamnen som låg där man åker över till Nordkoster för där skulle vi åka med båten tillbaka till Strömstad. Vi fick vänta där en timma på att båten skulle komma. Sen gick vi tillbaka till vårat vandrarhem och vilade lite, sen fixade vi till oss och gick ut och åt på en resturang. =)  Det var mysigt!
Sen tog vi en glass och jag fick nästan en kille att cykla ner i vattnet, jag tänker inte berätta hur! Efter det gick vi tillbaka till vandrarhemmet och sov.

Idag fick vi vakna tidigt för att utcheckningen var vid tio och innan det skulle vi hinna städa hela rummet, packa våra saker, fixa oss och äta frukost. När vi var klara så fick vi ställa våran packning på hemmet för att inte behöva bära runt på det medans vi väntade på tåget. Vi tog en sväng på stan och jag köpte en klännig. =)  Sen gick vi tillbaka och hämtade våra saker och drog till tåget som gick 12.30. Ja och det var väl det, hem resan är inte så mkt att skriva om eftersom vi sov och det hände inte så mkt mer. :P

Hade super kul!! Ni är bäst, pusspå er!!! <3

Strömstad <3

Imom åker jag och Amanda, Emme och Agnes till Strömstad :D Ska bli skit kul!!  Vi är borta 20 - 22 Juli. Jag har hört att vädret inte kommer vara det bästa :/ Bara det inte regnar när vi åker dit eller hem för jag orkar inte bära runt på mina väskor och samtidigt hålla iett paraply :P Aja det löser sig. Vi ska sova på ett vandrar hem, vet inte vad det heter eftersom det är Agnes som har fixat med bokningen. Jag och Amanda lämnar Alingsås med halv 9 tåget och möter upp Emme och Agnes i gbg, sen tror jag att vi ska åka buss därifrån till Strömstad. Bara jag inte blir åksjuk och behöver spy när vi sitter på bussen :O  haha
Ne jag brukar faktist inte bli så åksjuk så jag tror att det är lungt ^^
Nu ska jag packa, Ha det gött alla!!

PUSS!!

mys!

Igår var det lite grillparty hos sofia:) Vi sovde över och jag, Nicklas, Anton och robin var vakna till halv 5 tror jag:S
Sen åkte jag hem idag vid typ 12.  Det var skoj! =)

bloggbloggblogg..

Hihi nu har jag fräschat upp min blogg lite ^^

bio(Y)

Igår var jag på bio med Sofia, Malin och Sofia =)
Vi såg på Harry potter och halvblodsprinsen, den var bra (Y)

(Y)

Jag har fått en ny älsklingslåt ^^

Jordin Sparks-Battle Field

Kungshamn :D

Nu har jag kommit hem från kungshamn. Resan hem och dit var väl inte den bästa, bussarna var as packade med folk så vi fick sitta på golvet båda gångerna innan vi skulle byta buss. Men jag hade super kul hela tiden (Y) :D  Vi sov i tält på saras mormors kampingplats. jag, emme, amanda och linn sov i linns tält medan dom andra sov i det andra tältet förutom agnes och fredrik som hyrde en egen plats att ha sova i tält på :P  Vi har solat och badat, och så var vi på trubbadur =) och på lördagen åkte vi till Smögen =) Jag har faktist inte handlat så mycket förutom lite smink^^